29 Eki 2012

Retour*

Seni  özlüyorum,
Yokluğunda kayboluyorum-
Başta üşüyorum,
Sonra tüm perdeleri çekiyorum.
Karanlığın beni ısıtacağını umut ediyorum.

Ellerini özlüyorum.
Ellerimin, ellerinin arasında dolanmasını,
Sıkılınca yüzümü avuçlamanı ezberliyorum.
Dokunduğun her yeri milim milim ezberliyorum,
Oturduğum evin adresi misali.

Seni tanıyorum.
Baştan aşağı soyuyorum gözlerimle.
Her sorunda baştan aşağı yıkanıyorum gözlerinde.

Eriyorum.
Ellerimi tutmadığın her dakika gözlerimi kapıyorum.
Biliyor musun sevgilim.
Gözlerimi kapadığımda o güzel gülüşünü çizemiyorum.

Seni kaybetmekten korkuyorum.
İlk aşkı babası olan bir kızın,
Ufacık ellerinin arasına sığdırdığı küçük bir serçe parmağı kaybettiğine korkması gibi.

Sonra baştan aşağı seni buluyorum tüm bedenimde,
Bedenimden daha büyük olduğunu bile bile,
Gitmenden korkmuyorum diyorum.
Seni kendimden çok sevmiyorum ve-
Gitmenden korkmuyorum diyorum.

Ufacık ellerime sığdırdığım bir serçe parmağı kaybetmenin ne demek olduğunu bilmezcesine.
Bedenimi katlıyorum,
Her katlayışta daha çok seviyorum seni.

Bazende ölüyorum.
Diz çöküp saatlerce yıkamak istiyorum tüm bedenimi.

Gün geliyor çok seviyorum seni,
Gün geliyor, günleri katlıyorum,
Ölüme bir adım kala seni tanıyorum.
Gitme diye çığlık atıyorum,
Kulaklarını bana tıkadığını görmek istemiyorum.

Özür dilerim,
Sözlerimde büyürdüm, ama hiç bir zaman küçülemiyorum.

Sarıl bana,
İliklerime kadar hissetmek istiyorum.

Sadece Dinle.* 

4 yorum: